torsdag 10. juni 2010

Regler ved Turneringer

1. Jeg møter med godt humør til avtalt tid og sted
2. Jeg møter med alt nødvendig utstyr i orden
3. Jeg har med matpakke og godt med drikke
4. Jeg spiser ikke godteri og ”kioskmat” (Vafler, pølser, hamburgere osv) mellom kampene
5. Jeg melder i fra til lagleder om hvor jeg går og når jeg kommer tilbake, hvis jeg forlater laget en periode.

På overnattingsturneringer gjelder også:
1. Jeg holder orden på tingene mine, henger opp vått tøy og holder plassen min ryddig
2. Jeg går rett i dusjen når dagens kamper er ferdigspillt
3. Jeg overholder TOTALFORBUDET om inntak av RedBull og annet koffeinholdig drikke.
4. Jeg begrenser mitt inntak av brus og godteri, og inntar ingen av delene etter kl 21.00
5. Jeg er i seng til avtalt tid
6. Jeg innretter meg etter avtalt stilletid - God natt!

Og sist men ikke minst:
Jeg skal være et positivt bidrag til laget mitt, og gjøre mitt for at lagkameratene mine får en fin turnering.

Ingen kommentarer: