søndag 26. juni 2011

ARVIKA CUP 2011

Info Arvika Cup 2011


Her kommer litt informasjon til både spillere og foreldre om Arvika Cup.

Avreise:

Det blir felles avreise fra Romedal Stadion torsdag 30. Juni kl 16.00.

Vi kjører egne biler, gi beskjed hvis noen skal reise direkte til Line.

Pr. Idag 26 juni mangler vi plass til 2 spillere.

Vi legger inn en liten stopp på Kongsvinger og regner med å være framme i Arvika ca. Kl 20.00

Vil ha alle spillere sovende på skolen saammen med oss 4 voksne som blir der, foreldre skal IKKE ligge på skolen

ALLE SKAL VÆRE PÅ SKOLEN FØR 21.00 TORSDAGKVELD

Mat avreise dagen:

Vi får ikke mat på torsdagskvelden. Smør derfor en skikkelig matpakke/frukt/drikke som jentene har til kveldsmat.

Lommepenger:

Vi har blitt enige om at alle spillere skal ha med 100NOK og 300SEK penger, dvs.100kr dagen.

Verdisaker – ansvar :

Vi har bestemt at det er FORBUDT å ha med mobiltelefon,ds, mp3,ipod o.l. Alle ledere har telefon så hvis det er no ta kontakt med den som har ansvaret for din unge og selfølgelig får de låne telefon

ved behov.

Dette kan de ha med:

Fotoapparat og musikk vi har med cd-spiller.

Kamper:

Spilles Fredag, Lørdag og Søndag. Siden vi er 15 spillere, må alle stå over 1 kamp hver. Sluttspill kamper på Søndag må påberegnes og her spiller alle sammen!

De som står over:

Kamp 1 : Kaja, Ingri og Maren.

Kamp 2 : Ranja, Therese, Anne Marthe og Erica.

Kamp 3 : Cathrine, Synne, Anita og Else Marie.

Kamp 4 : Maren Emilie, Christine, Ida og Karoline.

Kamp 5 : Alle spiller

Alle møter på hver kamp selv om de må stå over og heier frem laget sitt!!!

Hjemreise på Søndag avhenger hvor langt vi når i turneringen.

Hadde vært veldig fint om foreldrene blir med på skolen og hjelper til å pakke og rydde før hjemreise.

Bosted:

Vi skal bo på ..?..(ikke kommet enda) og ansvaret der er Line, Sissel, Siv Tove og Anne.

Vi skal ha ansvaret for 4 spillere hver og foreldre bør kontakte ansvarforelder hvis det er noe under turneringen.

Ansvar:

Line (+47) 47261305 : Therese, Ingri, Erica og Else Marie.

Sissel (+47) 47853855 : Synne, Christine, Anne Marthe og Kaja.

Anne (+47) 92249445 : Anita, Karoline og Maren.

Siv Tove (+47) 99407895 : Cathrine, Ida, Ranja og Maren Emilie.

Mat:

All mat er inkludert i avgiften som dere har betalt. I år serveres frokost, lunch og middag på både Centralskolans Matsal og Kyrkebyskolan. Alle spillerne får utdelt deltakerkort ved ankomst. Dette MÅ jentene ha med seg når vi skal spise. Uten kort – ingen mat!

Frokost serveres mellom kl. 06.30 – 9.00

Lunch serveres mellom kl. 10.30 – 14.30

Middag serveres mellom kl. 15.30 – 19.30


Fredag Lunch: Köttbullar med potatis, gräddsås och sylt. Tomater

Fredag Middag: Korv med mos. Ketchup och senap. Gurka

Lördag Lunch: Spagetti och köttfärsås. Pizzasallad

Lördag Middag: Pannbiff med potatis och sås. Klyftade morötter

Söndag Lunch: Kycklinggryta med ris. Majs

Kampoppsett:

1001 Fre 2011-07-01 08:35 Romedal - Åmotfors IF B-plan

1098 Fre 2011-07-01 12:55 Dal IL - Romedal D-plan

1150 Fre 2011-07-01 16:25 Romedal - Kongsvinger IL Y E-plan

1204 Lör 2011-07-02 14:05 Töcksfors IF - Romedal H-plan Sparbankshallen

1031 Lör 2011-07-02 17:00 IK Arvika Fotboll Blå - Romedal B-plan

Sluttspill Søndag : Det vil bli flere kamper på søndag enn det som står i kampoppsettet.

Det spilles A-B og C-sluttspill, Nr. 1 og 2 i pulja går til A, nr. 3 og 4 går til B og nr. 5 og 6 til C.

Premieutdeling etter kampene før hjemreise.

Mer informasjon finner dere på ; www.arvikacup.se

Program:

  • Fredag : Opptog

  • Lørdag : Tur i Sentrum ''Shopping'' ca. 09.30-12.00

  • Lørdag : Diskotek i Parkhallen fra 20-23


Forslag til Pakkeliste Arvika Cup

Sov & Hygiene:

Sovepose

Liggeunderlag / Madrass

Hodepute

Toalettmappe ( tannbørse, tannkrem dusjsåpe, deo, gel evnt. Medisiner osv. )

Håndkler (2-3 stk)

Badesko( Slippers/Crocs)

Solkrem


Utstyr:

Fotballsko

Joggesko

Leggskinner

Treningsdress

Romedal drakten

Romedal Shorts (2 stk)

Gule Romedal Strømper (2-3par)

Drikkeflaske(r)

Matbok

Bag/Sekk


Tøy:

Regnjakke

Genser ( litt tykk)

Bukse

T-shirts

Shorts

Jakke

Truser

Sokker ++ mange

Badedrakt

Og ikke minst disco antrekk... VÆRVARSEL PÅ YR.NO........KANSKJE LURT!!

Vi tar med legeveske.

Regler ved Turneringer


1. Jeg møter med godt humør til avtalt tid og sted.

  1. Jeg møter med alt nødvendig utstyr i orden.

  2. Jeg har med matpakke og godt med drikke.

  3. Jeg spiser ikke godteri og ''kioskmat'' (Vafler, Pølser, hamburgere osv. ) mellom kampene.

  4. Jeg melder ifra til min voksenkontakt om hvor jeg går og når jeg kommer tilbake, hvis jeg forlater laget en periode.


På overnattingsturer gjelder også:


  1. Jeg holder orden på tingene mine, henger opp vått tøy og holder plassen min ryddig.

  2. Jeg går rett i dusjen når dagens kamper er ferdigspilt.

  3. Jeg overholder TOTALFORBUDET om inntak av Redbull og annet koffeinholdig drikke.

  4. Jeg begrenser mitt inntak av brus og godteri, og inntar ingen av delene etter kl. 21.00

  5. Jeg er i seng til avtalt tid.

  6. Jeg innretter meg etter avtalt stilletid – God natt!


Og sist men ikke minst:

Jeg skal være et positivt bidrag til laget mitt, og gjøre mitt for at lagkameratene mine får en fin turnering.



Ingen kommentarer: